Chevroletin 100 ildən artıq korporativ sosial məsuliyyət mirasını davam etdirməkdə qərarlıyıq. Oktyabr ayı ərzində logotipimizin arxa fon rəngini çəhrayıya boyararaq, dünyanın döş xərçənginə olan diqqətini cəlb etmək niyyətindəyik.

Ardıcıl 8 ildir ki, döş xərçənginin əleyhinə uğurla mübarizə aparan amerikan xərçəng xəstəlikləri ilə mübarizə cəmiyyətini dəstəkləyib, döş xərçəngi əleyhinə korporativ sosial məsuliyyət layihəsinə qoşularaq, təxminən 10 milyon dollara yaxın vəsait xərclənməsini təmin etmişik.

Özümüzü bu məsələni həll etməyə həsr edirik ki, bu il bu xəstəliyə qalib gələnlər, xüsusilə hal-hazırda müalicə altında olan 250 000 insandan heç biri döş xərçəngi ilə təkbaşına mübarizə aparmasın.

Birlikdə daha böyük nəticə əldə edə bilərik. Bu mübarizəyə qoşula, xidmət göstərə və fərqindəlik yaya bilərsən!